Warunki Uczestnictwa i Informacja o Ochronie Prywatności ważne od 01.03.2024
Poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące warunków uczestnictwa i przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach programu lojalnościowego dla klientów INSIDER ( „Program Karty Klienta” ).
JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, zarejestrowaną w rejestrze handlowym prowadzonym przez Handelsregisteramt Kanton Zug pod numerem CHE-114.327.330, telefon: (+48) 22-5244236, e-mail: [email protected] (dalej zwana „JC New Retail” lub „Operatorem Programu” ), obsługuje niniejszy program kart klienta wraz z następującymi partnerami programu („Partnerzy Programu”):
• Peek & Cloppenburg Sp. z on.o., wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000008019 („P&C”),
• Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf zarejestrowaną w rejestrze handlowym prowadzonym przez Amtsgericht Düsseldorf pod numerem HRA 22046, („FID”).
FID prowadzi sklep internetowy pod adresem https://www.peek-cloppenburg.pl.
Rejestracja do Programu Karty Klienta
Rejestracji do Programu Karty Klienta możesz dokonać w ww. sklepie internetowym FID, poprzez aplikację lub w sklepie P&C:
Jeśli rejestrujesz się w Programie Karty Klienta online za pomocą kodu QR lub za pośrednictwem sklepu internetowego FID, który jest dostępny w Internecie pod adresem https://www.peek-cloppenburg.pl bądź poprzez aplikację P&C Düsseldorf Fashion Shop, rejestracja odbywa się poprzez złożenie wniosku rejestracyjnego (poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj się teraz”).
Przed przesłaniem sprawdź, czy podane dane są prawidłowe, a następnie popraw je w przypadku błędów we wprowadzonych danych. Twoje uczestnictwo w Programie Karty Klienta staje się prawnie wiążące, jeśli potwierdzimy je w wiadomości e-mail przesłanej na podany przez Ciebie adres e-mail. Przechowujemy treść umowy, która zostanie udostępniona na Twój wniosek. Po pomyślnej rejestracji automatycznie zostanie Ci wydana cyfrowa karta klienta.
Podczas rejestracji online automatycznie tworzone jest konto internetowe w sklepie internetowym FID, w którym przechowywana jest również Twoja cyfrowa karta klienta. Możesz także z poziomu konta internetowego poprosić o wydanie plastikowej karty klienta.
Możesz dołączyć do Programu Karty Klienta składając papierowy, wypełniony i podpisany wniosek w sklepie P&C w Polsce. Twoje uczestnictwo staje się prawnie wiążące po pierwszym użyciu papierowej karty klienta otrzymanej wraz z papierowym wnioskiem. Masz również możliwość złożenia papierowego wniosku o wydanie plastikowej karty klienta. Pobierając aplikację P&C Düsseldorf Fashion Shop lub bezpośrednio w sklepie internetowym FID (https://www. peek-cloppenburg.pl), masz także możliwość założenia konta w sklepie internetowym FID, w którym będziesz mógł przechowywać dane swojej karty klienta, dzięki czemu cyfrowa karta klienta będzie tam zawsze dostępna.
Po pomyślnej rejestracji wszyscy klienci otrzymają e-mail z potwierdzeniem i dodatkowymi informacjami po (wniosek online i papierowy).
Indywidualne wymogi kwalifikacyjne
Aby kwalifikować się do Programu Karty Klienta, przed rejestracją musisz mieć ukończone 18 lat, być mieszkańcem Unii Europejskiej lub Szwajcarii, nie działać w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej i wyrazić bez ograniczeń zgodę na niniejsze Warunki Uczestnictwa.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Programu Karty Klienta lub samej karty klienta możesz kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu:(+48) 22-5244236 (godziny obsługi od poniedziałku do piątku, od godz. 9:00 – 15:00) lub pocztą elektroniczną pod adresem: [email protected].
Reklamacje dotyczące Programu Karty Klienta mogą być zgłaszane do Działu Obsługi Klienta (dane kontaktowe powyżej). Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko klienta, numer karty klienta, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji. W tym terminie klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji na trwałym nośniku.
Fizyczna karta klienta pozostaje własnością Operatora Programu, a Twoje prawo do korzystania z wydanej Ci cyfrowej karty klienta może zostać w każdej chwili odwołane przez Operatora Programu. Wydana karta klienta jest niezbywalna i może być używana wyłącznie przez Ciebie. W przypadku utraty lub podejrzenia niewłaściwego użycia karty klienta prosimy o niezwłoczne powiadomienie Działu Obsługi Klienta.
Karta klienta może być używana przez Partnerów Programu w następujący sposób:
Z karty klienta możesz korzystać we wszystkich sklepach oraz w sklepie internetowym Partnerów Programu.
Aby móc korzystać z karty klient w sklepie internetowym FID, jej dane muszą zostać wcześniej zapisane na koncie klienta sklepu internetowego.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących korzystania z karty klienta prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
POZIOM STATUSU
W ramach Programu Karty Klienta Operator Programu może nadawać poziomy statusu. Poziom statusu jest nadawany na podstawie wartości zakupów dokonanych u Partnerów Programu. Operator Programu zastrzega sobie prawo do nadawania wyższego poziomu statusu w oparciu o inne kryteria.
W Programie Karty Klienta dostępne są poziomy statusu INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER i INSIDER GOLD.
INSIDER ORANGE
Stając się uczestnikiem Programu Karty Klienta, otrzymujesz co do zasady status INSIDER ORANGE.
INSIDER SILVER
Jeżeli w ciągu ostatnich 365 kolejnych dni kalendarzowych ( „Okres Rozliczeniowy” ) dokonano zakupów u Partnerów Programu na Twoją kartę klienta łącznie na co najmniej 1.500,00 PLN (z VAT), lecz mniej niż 3.000,00 PLN (z VAT), otrzymasz poziom statusu INSIDER SILVER trzydzieści (30) dni kalendarzowych po osiągnięciu progu.
INSIDER GOLD
Jeżeli dokonano zakupów u Partnerów Programu na Twoją kartę klienta na łączną kwotę co najmniej 3.000,00 PLN (z VAT) w okresie rozliczeniowym, otrzymasz poziom statusu INSIDER GOLD trzydzieści (30) dni kalendarzowych po osiągnięciu progu.
ZAKUPY KWALIFIKUJĄCE SIĘ DO POZIOMU STATUSU INSIDER
Zakupy w PLN kwalifikujące się do poziomu statusu u Partnerów Programu w powiązaniu z posiadaną kartą klienta dotyczą niezwróconego zakupu dokonanego w ramach wszystkich produktów oferowanych konsumentom przez Partnerów Programu w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym FID, z wyjątkiem bonów upominkowych, usług krawieckich, kosztów wysyłki, toreb, walizek i bonów toaletowych.
OKREŚLENIE POZIOMU STATUSU
Każdemu uczestnikowi Programu Karty Klienta przysługuje w danym momencie tylko jeden poziom statusu. O przyznaniu poziomu statusu decyduje najwyższy poziom statusu przyznany przez Operatora Programu zgodnie z niniejszymi Warunkami Uczestnictwa. Ranga poziomów statusu, w kolejności rosnącej, to INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER i INSIDER GOLD.
OKRES WAŻNOŚCI POZIOMU STATUSU
W przeciwieństwie do gwarantowanego poziomu statusu INSIDER ORANGE, możesz otrzymać poziomy statusu INSIDER SILVER i INSIDER GOLD na co najmniej dwanaście (12) miesięcy każdy („Okres Ważności Poziomu Statusu”).
AKTUALIZACJA DO POZIOMU INSIDER GOLD
Jeżeli jako uczestnik posiadający już nadany poziom statusu INSIDER SILVER osiągniesz próg poziomu statusu INSIDER GOLD w okresie rozliczeniowym przed upływem okresu ważności odpowiedniego poziomu statusu, otrzymasz status INSIDER GOLD trzydzieści (30) dni po osiągnięciu progu nowego poziomu statusu (min. 12 miesięcy).
POWRÓT DO POZIOMU INSIDER ORANGE
Jeżeli jako uczestnik nie osiągniesz progu jednego z poziomów statusu w odpowiednim okresie rozliczeniowym, wówczas otrzymasz poziom statusu INSIDER ORANGE. Tak samo dzieje się, gdy upłynie okres ważności odpowiedniego poziomu statusu i nie osiągniesz progu w okresie obliczeniowym.
POWRÓT DO POZIOMU INSIDER SILVER
Natomiast, jako uczestnik posiadający poziom statusu INSIDER GOLD, otrzymasz poziom statusu INSIDER SILVER na kolejny okres ważności poziomu statusu po zakończeniu okresu poziomu statusu, na którym w okresie rozliczeniowym nie został osiągnięty odpowiedni próg poziomu statusu.
INFORMACJA O POZIOMIE STATUSU. W dowolnym momencie możesz poprosić dział obsługi klienta o informacje o aktualnym statusie. Ponadto możesz także sprawdzić swój aktualny status w wyżej wymienionym sklepie internetowym FID, jeśli posiadasz tam konto klienta i zapisano na nim kartę klienta.
ZAKUPY KWALIFIKUJĄCE SIĘ DO PUNKTÓW INSIDER
Za niezwrócony zakup produktów oferowanych przez Partnerów Programu w sklepie tradycyjnym oraz sklepie internetowym dla konsumentów jako uczestnik możesz zdobywać punkty INSIDER na karcie klienta. Do punktów INSIDER nie kwalifikują się zakupy bonów upominkowych, opakowań prezentowych, usługi krawieckie, koszty wysyłki, zakupy toreb, walizek i bonów toaletowych.
ZBIERANIE PUNKTÓW INSIDER
Warunkiem gromadzenia punktów INSIDER jest złożenie oświadczenia przy zakupie produktów przed rozpoczęciem procesu płatności, że dane znajdujące się na Twojej karcie klienta niezbędne do gromadzenia punktów INSIDER, mogą zostać uwzględnione w procesie płatności.
ZBIERANIE PUNKTÓW INSIDER W SKLEPIE STACJONARNYM
W sklepie stacjonarnym, w zależności od rodzaju procesu płatności, jako uczestnik musisz albo przedstawić kasjerowi kartę klienta w sposób dla niego czytelny, albo w przypadku płatności przy kasie samoobsługowej najpierw musisz zeskanować kartę klienta przez system kasowy w trakcie procesu płatności.
ZBIERANIE PUNKTÓW INSIDER W SKLEPIE INTERNETOWYM FID
W celu zebrania punktów INSIDER w sklepie internetowym FID jako uczestnik musisz posiadać konto klienta w sklepie internetowym FID przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia i płatności oraz zapisać już na tym koncie klienta dane karty klienta.
PUNKTY INSIDER ZA ZAKUPY
Za każde 5 PLN, które zapłacisz u jednego z naszych Partnerów Programu niezwrócony zakup produktów kwalifikujących się do programu karty klienta w związku z Twoją kartą klienta, po okazaniu karty klienta otrzymasz jeden (1) punkt INSIDER.
Jeżeli posiadasz status INSIDER GOLD, za każde pełne 5 PLN otrzymujesz dwa (2) punkty INSIDER.
DOPISYWANIE PUNKTÓW INSIDER
Zgromadzone punkty INSIDER zostaną zazwyczaj dodane na konto Twojej karty klienta po dwóch (2) dniach kalendarzowych w przypadku zakupów u Partnera Programu P&C (sklepy stacjonarne) i po trzydziestu (30) dniach kalendarzowych w przypadku zakupów u Partnera Programu FID (sklep internetowy).
ODLICZENIE PUNKTÓW INSIDER
W przypadku zwrotu lub wymiany zakupionego produktu, za który na Koncie Karty Klienta zostały już zapisane punkty INSIDER, cena zakupu lub jej część zostaną zwrócone, a za każde 5 PLN w przypadku statusu INSIDER ORANGE i INSIDER SILVER zostanie odliczony jeden (1) Punkt INSIDER, oraz dwa (2) Punkty INSIDER zostaną odjęte z Twojego Konta Karty Klienta za każde 5 PLN w przypadku poziomu statusu INSIDER GOLD.
WYMIANA PRZEZ INSIDERA
Jeśli na Twoim koncie Karty Klienta pojawi się co najmniej dwieście (200) Punktów INSIDER, możesz za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta w dowolnym momencie wymienić przyznane Punkty INSIDER lub ich część na bonus zgodnie z poniższymi zasadami.
AUTOMATYCZNA WYMIANA
Jeżeli jako INSIDER nie wykorzystasz wszystkich zgromadzonych punktów INSIDER, pozostałe będą automatycznie wymieniane na bonus przynajmniej raz w roku kalendarzowym, jeśli na Twoim koncie karty klienta widnieje co najmniej 200 punktów INSIDER.
Zarówno w przypadku wymiany przez uczestnika, jak i wymiany automatycznej obowiązują następujące zasady: Za każde pięćdziesiąt (50) punktów INSIDER otrzymasz bonus w wysokości pięćdziesięciu 2,5 PLN. Bonus zostanie automatycznie uwzględniony jako rabat przy kolejnych zakupach w sklepie stacjonarnym lub sklepie internetowym Partnerów Programu. Automatyczny rabat może zostać przyznany, jeśli przed rozpoczęciem procesu płatności upewnisz się, że niezbędne dane Twojej karty klienta zostaną uwzględnione w procesie płatności.
Punkty INSIDER i odpowiadający im bonus nie mogą zostać zrealizowane w formie płatności gotówkowej na rzecz uczestnika.
Aktualną liczbę punktów możesz sprawdzić na paragonie za każdym razem, gdy robisz zakupy w sklepie stacjonarnym Partnera Programu. Możesz także w dowolnym momencie telefonicznie poprosić o aktualną liczbę punktów, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Ponadto możesz także sprawdzić aktualną liczbę punktów w sklepie internetowym FID, jeśli posiadasz w nim konto klienta i zapisano na nim dane Twojej karty klienta.
Z odpowiednim poziomem statusu powiązane są różne (zmienne) korzyści.
Z korzyści można skorzystać wyłącznie po okazaniu karty klienta lub w przypadku posiadania konta klienta w wyżej wymienionym sklepie internetowym FID i zapisaniu karty klienta na koncie klienta.
Informacje o obowiązujących korzyściach można znaleźć w Internecie pod adresem www.peek-cloppenburg.pl/pl/insider.
Komisja Europejska oferuje możliwość rozstrzygania sporów na obsługiwanej przez nią platformie internetowej. Platforma internetowa, którą można znaleźć pod zewnętrznym adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/, służy jako punkt kontaktowy w celu pozasądowego rozstrzygania sporów z zakresu zobowiązań umownych wynikających z umów o świadczenie usług internetowych. Operator Programu nie jest zobowiązany do udziału w procedurze rozstrzygania sporu przed konsumencką komisją arbitrażową i nie uczestniczy w niej.
Jeżeli będzie to konieczne, Operator Programu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszych Warunków Uczestnictwa w dowolnym momencie ze skutkiem na przyszłość. Wprowadzenie zmian jest uważane za konieczne w przypadku chęci rozszerzenia przez Operatora Programu korzyści wynikających z Programu Karty Klienta, w przypadku luk w obowiązujących zasadach lub w przypadku, gdy odpowiednie dostosowania wymuszają zmiany stanu prawnego lub orzecznictwa. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach Warunków Uczestnictwa informujemy na piśmie lub e-mailem. Zostaną one uznane za zaakceptowane, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu na piśmie lub e-mailem w ciągu dwóch (2) miesięcy od daty otrzymania powiadomienia. W przypadku sprzeciwu Operator Programu może zakończyć Twoje uczestnictwo w drodze zwykłego wypowiedzenia (patrz „Okres obowiązywania i wypowiedzenie” poniżej). Informacje o wszelkich istotnych zmianach lub zniesieniu korzyści są przekazywane w formie pisemnej lub e-mailem nie później niż cztery (4) tygodnie przed wejściem w życie zmiany lub zniesieniem korzyści.
Stosunek umowny dotyczący uczestnictwa w Programie Karty Klienta obowiązuje przez czas nieokreślony.
Możesz zrezygnować z uczestnictwa w Programie Karty Klienta w dowolnym momencie i bez uprzedniego powiadomienia w formie pisemnego wypowiedzenia lub informując o tym Operatora Programu online za pomocą odpowiedniego przycisku na stronie www.peek-cloppenburg.pl//pl/insider. Po otrzymaniu wypowiedzenia konto Twojej karty klienta zostanie natychmiast usunięte, z zastrzeżeniem ustawowych obowiązków przechowywania danych i dalszego uzasadnionego interesu Operatora Programu lub Partnera Programu w przechowywaniu danych, a osiągnięty status wygaśnie.
Operator Programu zastrzega sobie prawo do zakończenia Twojego uczestnictwa w Programie Karty Klienta z zachowaniem czterotygodniowego (4) okresu wypowiedzenia. W przypadku wypowiedzenia umowy przez Operatora Programu, Twój status wygaśnie wraz z upływem okresu wypowiedzenia.
Powyższe postanowienia nie wpływają na przysługujące obu stronom prawo do wypowiedzenia umowy z ważnego powodu.
Zasady odstąpienia od umowy
Jako konsument masz prawo odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podawania przyczyny.
Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, telefon: (+48) 22-5244236, e-mail: [email protected]) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Możesz skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie ma takiego obowiązku.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie powiadomienia o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem terminu odstąpienia.
Skutki odstąpienia
W przypadku odstąpienia od umowy konto Twojej karty klienta zostanie natychmiast usunięte, z zastrzeżeniem ustawowych obowiązków przechowywania danych i dalszego uzasadnionego interesu Operatora Programu lub Partnera Programu w przechowywaniu danych, a osiągnięty status wygaśnie.
– Koniec zasad odstąpienia od umowy –
Zgodnie z przepisami ustawowymi Operator Programu informuje o wzorze formularza odstąpienia od umowy w następujący sposób:
Przykładowy formularz odstąpienia od umowy
(Prosimy o wypełnienie niniejszego formularza i odesłanie go w przypadku chęci odstąpienia od umowy.)
- Do: JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, Telefon: (+48) 22-5244236, E-mail: [email protected]:
- Ja/my (*) niniejszym odstępuję/-my od zawartej przeze mnie/nas (*) umowy o świadczenie następującej usługi: Udział w programie INSIDER
- Zamówiono w dniu (*)/otrzymano w dniu (*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku komunikacji w formie papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
W tym miejscu informujemy o czynnościach przetwarzania danych dokonywanych w ramach Twojego udziału w Programie Karty Klienta. Odmienne zasady ochrony danych mogą obowiązywać, jeśli wcześniej rejestrowano się do Programu Karty Klienta.
Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych oraz art. 26 RODO, JC New Retail, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug oraz P&C i FID ponoszą wspólną odpowiedzialność, adres: Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf każdorazowo (dalej łącznie zwani „My” lub „Nas”). W tym celu zawarliśmy umowę, o której mowa w art. 26 RODO. Na stosowny wniosek chętnie udostępnimy istotną treść takiej umowy. JC New Retail jest reprezentowana w UE przez Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf.
Przetwarzanie Twoich danych w związku z udziałem w Programie Karty Klienta
Przetwarzamy Twoje dane podstawowe w celu obsługi i wdrożenia Programu Karty Klienta, a także komunikacji w jego ramach. Dane te są niezbędne do uczestnictwa w Programie Karty Klienta i oznaczone jako *pole obowiązkowe we wniosku o kartę klienta (tytuł, imię i nazwisko, adres i adres e-mail). Nie możesz wziąć udziału bez podania tych informacji. Ponadto możesz dobrowolnie podać nam swoją datę urodzenia i numer telefonu w zgłoszeniu lub w trakcie uczestnictwa. Możesz także przystąpić do Programu Karty Klienta bez podawania tych dodatkowych danych, jednak możesz nie mieć wówczas możliwości skorzystania ze wszystkich korzyści (np. promocji reklamowanych na konkretnej akcji).
W ramach uczestnictwa w Programie Karty Klienta przetwarzamy także dane transakcyjne, tj. informacje o (i) Twoich zakupach u Partnerów Programu (koszyk, dane dotyczące przedmiotu zakupu i sprzedaży, sposobu płatności, numeru klienta, daty i miejsca zakupu, wszelkich wykorzystanych rabatów i kuponów); (ii) zakupie i realizacji kuponów; oraz (iii) Twoim udziale w Programie Karty Klienta (np. korzyści przyznawane w ramach akcji rabatowych i promocyjnych u Partnerów Programu). Przetwarzamy Twoje dane podstawowe i transakcyjne w celu realizacji umowy oraz w celu podjęcia działań przedumownych (przetwarzanie Twojego wniosku, zbieranie i realizacja płatności w formie punktów INSIDER oraz ich weryfikacja, w celu określenia Twojego poziomu statusu, przyznania świadczeń i możliwości realizacji Twoich wniosków). Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Jeżeli bierzesz udział w naszych wydarzeniach lub innych promocjach, przetwarzamy Twoje dane podstawowe i transakcyjne w celu realizacji oraz organizacji tych wydarzeń i promocji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Podstawą prawną przetwarzania dobrowolnie podanych przez Ciebie danych podstawowych jest nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na możliwości świadczenia Ci spersonalizowanej usługi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Jeśli wyrażono zgodę na odbiór spersonalizowanych biuletynów, będziemy używać Twojego adresu e-mail, aby wysyłać Ci spersonalizowane biuletyny. W tym celu oprócz Twoich danych podstawowych i transakcyjnych przetwarzamy również Twoje dane dotyczące interakcji i ruchu zebrane przez Partnerów Programu, aby analizować zachowania zakupowe u Partnerów Programu i przesyłać reklamy z ofertami naszych produktów, promocje takie jak loterie lub wydarzenia, korzyści takie jak kampanie rabatowe, inspiracje i zaproszenia do badań satysfakcji klientów drogą e-mailową, dostosowane do Twoich osobistych zainteresowań. Dane o ruchu obejmują dane dodane do koszyka lub listy życzeń podczas wizyty w sklepie internetowym FID, szczegóły produktu na odwiedzanych stronach oraz zachowania podczas kliknięć na stronie internetowej. Dane o interakcjach to dane pochodzące z Twoich interakcji z otrzymywanymi biuletynami: w ramach wysyłki nasze biuletyny otrzymują odpowiedni pseudonim. Dodatkowo przetwarzamy typ Twojego urządzenia i w każdym biuletynie umieszczamy piksel śledzący, dzięki któremu możemy śledzić, ile osób otworzyło już treść naszego biuletynu. Rejestrujemy również, kiedy czytasz nasze biuletyny, jakie łącza klikasz i na tej podstawie wnioskujemy o Twoich osobistych zainteresowaniach. W tym celu łączymy również takie dane o interakcjach z Twoimi danymi podstawowymi i danymi transakcyjnymi. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych tworzymy profil użytkownika, aby dostosować biuletyn do Twoich indywidualnych zainteresowań. Podstawą prawną powyższego przetwarzania jest Twoja zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Po rejestracji na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość e-mail, w której poprosimy o potwierdzenie, że jesteś właścicielem podanego adresu e-mail i chcesz otrzymywać spersonalizowany biuletyn (tzw. podwójny wybór pozytywny). Rejestracje do biuletynu oraz potwierdzenia są rejestrowane, aby móc wykazać, że proces rejestracji jest zgodny z wymogami prawa. Procedura obejmuje zapisywanie czasu logowania i potwierdzenia oraz używanego adresu IP. Podstawą prawną jest wówczas art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest potwierdzenie chęci otrzymywania biuletynu na podany adres e-mail.
Jeżeli wykorzystujemy Twój adres e-mail do przesyłania reklam własnych, podobnych towarów lub usług, podstawą prawną jest Twoja zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Ponadto przetwarzamy Twoje dane podstawowe, dane transakcyjne i dane o ruchu, a także – w przypadku zgody na wysyłkę biuletynu – dane o interakcjach, aby przesyłać reklamy oparte na Twoich zachowaniach zakupowych i dostosowane do Twoich osobistych zainteresowań (z wyłączeniem reklamy e-mailowej) drogą pocztową. Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w informowaniu o aktualnych ofertach, wydarzeniach i loteriach Partnerów Programu i Operatora Programu.
Ponadto podczas wizyty w sklepie internetowym prowadzonym przez FID pod adresem www.peek-cloppenburg.pl możemy na podstawie analizy Twoich danych transakcyjnych przedstawić propozycje produktów dostosowane do Twoich osobistych zainteresowań, jeśli zalogujesz się na swoje konto klienta w sklepie internetowym lub w inny sposób potwierdzisz swoją tożsamość. Podstawą prawną przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości świadczenia spersonalizowanej usługi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Ponadto przetwarzamy Twoje dane podstawowe i transakcyjne w szczególności w następujących celach oraz w celu zabezpieczenia naszych następujących uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO): Dochodzenie roszczeń prawnych i obrona w sporach prawnych (interesy biznesowe w zakresie obrony prawnej i egzekwowania prawa), analizy danych – w tym tworzenie grup klientów i segmentacja poprzez automatyczne profilowanie – oraz tworzenie statystyk w celu ulepszenia produktów i usług (interesy biznesowe w zakresie rozwoju programu karty klienta), w celu uwierzytelnienia i zapobiegania oszustwom (interesy biznesowe w zakresie ochrony przed szkodami materialnymi i niematerialnymi), ze względów bezpieczeństwa IT (interesy biznesowe w zakresie bezpieczeństwa własnych systemów) oraz w celu zapewnienia aktualności danych w możliwym zakresie (interesy biznesowe związane z dokładnością danych uczestników).
Wszelkie dostosowywanie naszej oferty, na przykład w formie spersonalizowanej obsługi czy oferowania usług dostosowanych do Twoich indywidualnych zainteresowań, będzie odbywać się w oparciu o tworzenie i segmentację grup klientów. W tym celu tworzymy grupy lub segmenty klientów ze wszystkich dostępnych nam danych transakcyjnych bez odniesienia do danych indywidualnych, zawierających łącze do oferty, którą można personalizować (profilowanie). Na podstawie zarejestrowanych przez nas zachowań zakupowych, np. w postaci zakupionych przez Ciebie produktów czy czasu dokonania zakupów, nasz system przypisuje Cię do utworzonych przez nas grup lub segmentów klientów.
Tworzymy te grupy i segmenty klientów, aby lepiej dostosować naszą ofertę do Twoich zainteresowań zakupowych i stworzyć bardziej spersonalizowaną ofertę. Żadne inne zautomatyzowane decyzje indywidualne w rozumieniu art. 22 RODO nie są podejmowane.
Przetwarzamy Twoje dane tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji naszych zobowiązań umownych i prawnych lub do czasu wycofania przez Ciebie zgody. Należy zaznaczyć, że uczestnictwo w Programie Karty Klienta i związane z tym przechowywanie Twoich danych z reguły odbywa się przez czas nieokreślony, aż do wypowiedzenia umowy lub zakończenia programu. Jeżeli ustanie cel, dla którego Twoje dane zostały zebrane, zostaną one usunięte, chyba że ich przechowywanie jest niezbędne dla dostosowania się do okresów przechowywania danych wymaganych dla celów gospodarczych i podatkowych. Podstawą prawną przetwarzania w tym ostatnim przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane będą przekazywane osobom trzecim niebędącym Partnerami Programu lub Operatorem Programu wyłącznie za Twoją uprzednią zgodą lub w ramach realizacji zamówienia zgodnie z art. 28 RODO dostawcom usług działającym zgodnie z udzielonymi im instrukcjami i starannie wybranym takim jak centra danych, drukarnie, firmy rozsyłające listy z reklamami czy dostawcy usług IT. W ramach realizacji zamówienia mogą nastąpić transfery do odbiorców w krajach spoza Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (kraje trzecie). W takich przypadkach, wobec braku decyzji UE stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony, zapewniliśmy odpowiednie zabezpieczenia zgodne z wymogami prawnymi, aby zapewnić ochronę danych osobowych. Szczegóły można uzyskać na stosowny wniosek za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta.
Ponadto w niektórych przypadkach jesteśmy prawnie zobowiązani do udostępnienia danych osobowych właściwym organom (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Możesz wycofać swoją zgodę w całości lub w zakresie poszczególnych celów przetwarzania w dowolnym momencie ze skutkiem na przyszłość, powiadamiając o tym pisemnie Operatora Programu lub Partnera Programu (do Przedstawiciela JC New Retail w Unii: Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf lub drogą elektroniczną (e-mailem na adres [email protected]) lub w przypadku zgód na wysyłkę biuletynu poprzez kliknięcie łącza rezygnacji z subskrypcji zawartego w biuletynach. Nie ma to wpływu na zgodność z prawem wszelkiego wcześniejszego przetwarzania danych. Nawet jeśli wycofasz zgodę na otrzymywanie biuletynów, nadal możesz uczestniczyć w Programie Karty Klienta. Należy jednak pamiętać, że indywidualne korzyści można uzyskać wyłącznie drogą pocztową lub e-mailem.
Możesz w dowolnym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych osobowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO z przyczyn wynikających z Twojej szczególnej sytuacji. Poprosimy Cię wówczas, abyś wskazał konkretny cel przetwarzania, któremu się sprzeciwiasz.
Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Ci również prawo do cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO) prawo do informacji (art. 15 RODO), sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia (art. 17 RODO) i ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) Twoich danych osobowych i przenoszenia danych (art. 20 RODO). Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorującego ochronę danych w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych (art. 77 RODO).
Kontakt w sprawie ochrony prywatności
Aby dochodzić swoich praw i w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących ochrony danych, prosimy o kontakt z Operatorem Programu pod adresem [email protected] lub przedstawicielem JC New Retail w Unii za pośrednictwem naszego osobnego kanału kontaktowego w przypadku wyżej wymienionych problemów:
Fashion ID GmbH & Co.
(Attn: Inspektor Ochrony Danych FID)
Berliner Allee 2
D-40212 Düsseldorf
Obowiązek podania danych
Zasadniczo nie masz obowiązku udostępniania nam swoich danych osobowych. Jednakże bez podania danych obowiązkowych udział w Programie Karty Klientanie jest możliwy lub możliwy jedynie w ograniczonym zakresie (np. brak spersonalizowanych propozycji produktów).