14.1 Jeżeli zawierają Państwo z nami umowy za pośrednictwem naszego sklepu, korzystamy z usług płatniczych od podmiotów trzecich, w zależności od wybranej przez Państwa metody płatności. Ponieważ płatność jest związana ze stosunkiem umownym z Państwem, podstawą prawną dla wszystkich metod płatności jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
14.2 W przypadku zakupu za pomocą przelewu bankowego, otrzymujemy dane, które podają Państwo w tytule przelewu w banku prowadzącym Państwa rachunek. W tym przypadku nie przekazujemy żadnych informacji osobom trzecim.
14.3 Przy zakupie w naszym sklepie internetowym mają Państwo również możliwość skorzystania z usługi BLINK. W tym przypadku realizacja odbywa się za pośrednictwem naszego usługodawcy Adyen N.V., Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ, Amsterdam, Holandia.
14.4 Jeśli wybiorą Państwo płatność za pośrednictwem systemu PayPal , udostępnimy informacje zebrane podczas rejestracji, jak również informacje o transakcji i inne informacje związane z transakcją, takie jak wysłana lub żądana kwota, kwota zapłacona za produkty lub usługi, informacje o handlowcu, w tym szczegóły dotyczące instrumentów płatniczych użytych do transakcji, informacje o urządzeniu, dane techniczne dotyczące użytkowania oraz dane dotyczące lokalizacji firmie PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg, e-mail: [email protected] . Warunkiem jest, że założyli Państwo tam konto lub wyrazili zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych jako gość. Prosimy zapoznać się również z informacją o ochronie danych dostarczoną przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
14.5 Płatność kartą kredytową odbywa się za pośrednictwem naszego usługodawcy Adyen N.V., Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ, Amsterdam, Holandia („Adyen N.V.”). Politykę prywatności znajdą Państwo pod adresem: https://www.adyen.com/pl_PL/policies-and-disclaimer/privacy-policy. We właściwych polach okna należy wpisać numer karty kredytowej, datę ważności i numer CVC (jeśli dotyczy). Jest to plug-in. Nie mamy wglądu w te dane. Nasz usługodawca przekazuje te dane, jak również Państwa dane osobowe i informacje o transakcji oraz inne informacje w związku z transakcją do odpowiedniego systemu płatności. W przypadku płatności (online) kartą MasterCard lub Visa, dane Państwa karty kredytowej (MasterCard, VISA, numer karty, cyfra kontrolna i okres ważności) są rejestrowane i przechowywane przez Adyen N.V. i przekazywane wyłącznie firmom zaangażowanym w proces płatności:
- MasterCard, Mastercard Europe SA, Chaussée de Tervuren 198A, B-1410 Waterloo, Belgia,
- dla VISA, banku wydającego ich karty.
14.6 W przypadku płatności kartą podarunkową przekazujemy numer karty podarunkowej i związany z nim PIN do transakcji Elektronische Zahlungssysteme GmbH, Fraunhoferstr. 10, 82152 Martinsried, Niemcy. Transact przetwarza te dane w ramach procesu aktywacji, doładowania, wykupu i wniosku o obciążenie zgodnie z przepisami o ochronie danych.
14.7 Aby skorzystać z usług Przelewy24 ( PayPro Spółka Akcyjna, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań ) do dokonania płatności konieczne jest posiadanie konta w banku, który obsługuje proces płatności Przelewy24. Jeżeli na końcu procesu zamawiania wybiorą Państwo metodę płatności Przelewy24, zostaną Państwo przekierowani do systemu Przelewy24. Tam wybierają Państwo swój bank i zostają przekierowani na stronę internetową wybranego banku, gdzie należy wprowadzić PIN i numer TAN, aby rozpocząć płatność. Po zakończeniu transakcji, powrócą Państwo na naszą stronę internetową. Po pomyślnym zakończeniu transakcji zakupu otrzymają Państwo potwierdzenie. Należy pamiętać, że banki pracują w różnych godzinach, więc w indywidualnych przypadkach przeprowadzenie procesu płatności i dostawy może ulec wydłużeniu. Proces zamówienia zostaje zakończony po potwierdzeniu płatności, niezależnie od godzin pracy banku. Państwa dane dostępu do bankowości internetowej, takie jak PIN i TAN, nie są dostępne dla nas ani dla osób trzecich. Bliższe informacje dot. metody płatności Przelewy24 znajdują się na stronie https://www.przelewy24.pl.
14.8 Jeśli płacą Państwo przy odbiorze, zapisujemy również Państwa dane bankowe (IBAN), abyśmy mogli zwrócić cenę zakupu w przypadku zwrotu towaru. Udostępniamy Państwa numer IBAN zewnętrznemu usługodawcy, Theano GmbH, Kiefernweg 8, 49205 Hasbergen, Niemcy, w celu weryfikacji. Państwa dane nie bsą przechowywane przez tego usługodawcę. Zachowamy Państwa IBAN do końca okresu odstąpienia od umowy (zazwyczaj są to dwa tygodnie od daty dostawy). W przypadku zwrotu pieniędzy, przekażemy Państwa numer IBAN naszemu dostawcy usług finansowych w celu zwrotu ceny zakupu. Wszyscy usługodawcy, którym udzielamy zleceń, są zobowiązani jako podmioty przetwarzające do zachowania poufności zgodnie z art. 28 RODO.
14.9 Jeżeli chodzi o przepływ danych, to przy wszystkich transferach stosujemy procedurę szyfrowania „Transport Layer Security” (procedura TLS). W danym kroku płatności Państwa dane są przesyłane w formie zaszyfrowanej. W ten sposób są one pozbawione dostępu z zewnątrz.
14.10 Państwa dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane. Dotyczy to realizacji umowy lub realizacji działań przedumownych, gdy dane nie są już potrzebne do realizacji umowy. Możemy być zobowiązani umownie lub prawnie do przechowywania danych również po zakończeniu umowy (np. w celach podatkowych). To, jakie okresy przechowywania mają zastosowanie w danym przypadku, należy ustalić indywidualnie dla poszczególnych umów i stron umowy.
14.11 Na stronie internetowej można również sprawdzić saldo karty podarunkowej. Aby wyświetlić saldo na Państwa karcie podarunkowej, przetwarzamy numer bonu na karcie podarunkowej oraz PIN na karcie podarunkowej. Państwa powyższe dane zostaną usunięte natychmiast po wyświetleniu dostępnego salda. Podstawą prawną powyższego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Jest to konieczne, aby wyświetlić saldo karty podarunkowej zgodnie z Państwa życzeniem. Aby móc przyporządkować i rozwiązać błędy techniczne podczas zapytania o saldo oraz aby móc wspierać Państwa w tym zakresie poprzez nasze Centrum Obsługi Klienta, przechowujemy numer bonu na karcie podarunkowej przez okres do jednego miesiąca od momentu złożenia przez Państwa zapytania o saldo. Podstawą prawną powyższego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Naszym uzasadnionym interesem jest możliwość udzielenia Państwu wsparcia w przypadku wystąpienia błędów. Naszym usługodawcą i podmiotem przetwarzającym zlecenia w zakresie zapytania o saldo na karcie podarunkowej jest firma Transact Elektronische Zahlungssysteme GmbH, Fraunhoferstr. 10, 82152 Martinsried, Niemcy.